Aint it crazy..

Jobb hela dagen idag, och gissa om det gick segt? Jag var så trött verkligen, helt hopplöst.

Efter jobbet blev det iaf till att hämta upp syrran och fredd, sedan begav vi oss ut mot landet och Fredds Päron. De ska åka på semester i 2 veckor så vi ska bo därute och ta hand om huset och alla djur. Kommer bli supermysigt! Älskar att vara därute, jag känner mig verkligen hemma. Så skönt!

Jag känner mig fortfarande grymt seg i huvet så jag tänkte försöka ta mig ut på en promenad med Cingo och JP (om kvinnan slutar sega sig så jävligt!!!!!).  Kan vara skönt att få lite mer frisk luft iaf.   Puss på er alla !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback