A true story

Denna historia måste bara låta sig berättas. Namn och plats, samt tidigare sysselsättning under kvällen kommer att censueras p.g.a att skydda dessa personers identitet.

A och B hade tidigare under kvällen varit på en fin liten middagsbjudning. När kvällen började lida mot sitt slut ville A och B fortsätta partykvällen ett tag till. Med ett varsitt vinglas i handen beger dom sig ner mot stadens nattklubbar och humöret är på topp!  A börjar då känna lite kramper i magen och säger till B : "B, fan, så fort vi kommer fram måste jag verkligen in på toa. Jag är fett skitnödig!"  B svarar då att det är självklart att du ska får göra det.
Med en väldigt annorlunda gångstil fortsätter A sin väg framåt med B hack i häl bakom. Ytterligare en bit längre fram kommer dessa två pärlor på att man kanske inte ska ta med sig drickat fram till krogkön, vakterna i denna stad är galet kräsna när det kommer till att släppa in folket.
B kommer då på den briljanta idéen att hon ska svepa hela glaset med vin, som nu har blivit pissljummet.
A fortsätter samtidigt vackla fram med sitt magknip.
B stannar till ett slag och utbrister: "A, jag tror jag måste spy. Salivet börjar rinna!"
Denna scen utspelar sig då på trottoarkanten med B framåtböjd, rävandes i buskarna. Kaskadspyan snabbar nog på A's magknip som samtidigt utbrister "FAAAAN, bajsattack!!!!"    A hittar ett tidningspapper, hinner precis dra ner brallorna och hitta en plats brevid trottoaren helt synlig för annat folk som hade varit påväg till festligheter på stan och klämmer ut världens hög.
B börjar då bli klar i buskarna och A skriker "håll koll så att ingen kommer".   B gör så gott denne kan samtidigt som skrattet gör att hela kroppen skälver.

Det som inte får glömmas är att dessa två personer fortsatte sedan partykvällen och röjde gärnet ute på klubben , som alla andra gånger ! :-)   

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

HAHAHAHHAAHAHA ! jag skrattar så jag gråter !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback