Lördag

Gårdagen var rätt mys, jag jobbade hela dagen och en slocknade jag vid 21.30. Helt slut verkligen! 
Innan hade vi tagit en sväng till systemet med Drita och sebbe och inhandlat för kvällen. Dock blir det nyktert för min del,  upp rätt tidigt imorgon för att dra ut på ridtur med sanna och Julle !! ;D  Och sen jobb hos B på kvällen, kommer bli så kul!

Idag har jag inte heller nån särskild motivation till att skriva nåt fett långt inlägg. Ska snart iväg till Drita och hänga med henne en sväng, sen blire hem och stäääääda :K   Jag är så sugen på att bara röjja sönder verkligen, det blir fint !

Oj, nu måste jag färga håret oxå ! PUSS


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JiPiZ

hahahaha, städmani ftw! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback