Goows !

Har varit och hämtat Pollybebis så nu är hon hos moster. Så jävla söt den busen, hon har blivit så grymt stor under tiden jag varit borta. Vi har massa gos att ta igen.   : )

Pratade med Johanna precis och hon ska tydligen tillbaka till jobbet redan imorgon, fan vad najs! Vi ska även ta bilen och brumma iväg så jag kan lämna in ett CV på ett nytt ställe. Jag hoppas , hoppas verkligen det blir något där. Håll tummarna gott folk.  
Pratade med både Sanna och B idag, ska en sväng till Skultuna på söndag. Om jag längtar!!  Ska bli så himla roligt att komma tillbaka!   Tänk för att vi har världens bästa jobb, det är ju fantastiskt ! ;D
Annars så är jag ledig februari ut. Kommer ju få dåndimpen på det, tur att jag ska iväg till gymmet i veckan och fixa med ett nytt träningsschema, måste hålla mig sysselsatt. underbart !

Nu ska jag och Polly ta och masa oss ut för att möta JP.  POESS !




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

vi ska leva livet tillsammans <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback