Det finns inget att förklara

LÖRDAG 
Drog som sagt till bror och petra, och OM  huset var fint. Åh, jag blir så glad för deras skull. Så jävla underbart var det.   : )

Drita och sarre kom iaf över till oss och sarre hjälpte oss fixa iordning håret. Sen kom även sebbe. Vi käkade och sådär tillsammans allihopa och senare anlände folket. Lurken, Oscar med sällskap av två boys till. Thomas, Mike och Fredd kom även dom efter ett tag. Tänk att ni är så bra mina vänner! Så sjukt kul man kan ha med rätt sällskap. Helt otroligt alltså. Massa skratt och flum passar oss riktigt bra. Det är faktiskt skönt att vara hemma igen.
Vi drog vidare till B&S och träffade allt folk,  jag blev nog sönderkramad och pussad. Men jag gillart, visste inte att jag hade varit så saknad av så många. Bäst är det!  Och sen att jag var brunast på stället var faktiskt rätt najs ;D  haha ! 
Kvällen var helt massa bra och vi hade det grymt roligt!  Dansade hela natten lång och avslutade som vanligt på babylon.   Babylon, det får mig att tänka på malaysia.  Vår älskade beach bar på langkawi med feta draget. Kan knappast jämföras med köping dock. 










SÖNDAG
Blev mys med hela tjocka släkten hos farmor med massa god mat och smörgåstårta!  ÄLSKAAA! Så kul att träffa alla igen, visade alla bilder från resan med. Det roliga är att min faster och farbror var på EXAKT samma ställe i filippinerna som vi var på. Och det hade jag ingen aning om! Lite roligt var det, kunna prata minnen om samma ställe liksom,  världen är bra liten :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback