Mys

Vid lunchdags mötte jag och syrran upp rebunk och deras två klasskompisar. Åt lunchbuffé på den nya thairestaurangen som har öppnat, helt okej men inte det bästa jag varit på.  Bästa thaistället härhemma i sverige var nog det uppe i Borlänge. Kanske inte berättat det men jag och syrran tog en tripp till borlänge i måndags och kollade balklänningar,  hon hittade en jättefin klänning som hon bestämde sig för, dock var det inte det som hon verkligen verkligen ville ha. Det var bara en impulsgrej att åka förbi västerås på hemvägen och in på Ruths, där fanns den! Sån jäkla tur att dom hade fått in nya klänningar, åh den är verkligen sjukt fin och färgen är kalasbra!  Ska nog inte avslöja mer, det får hon göra själv : )

Efter stan så begav vi oss vidare till Jonas, sötnosen ringde imorse och ville att vi skulle komma över på snöbollskrig. Jag var mer sugen på att åka pulka så vi styrde kosan mot teknikbacken , och herregud säger jag bara!   hahah!  Det var grymt längesen jag åkte pulka men ack så roligt det är! ;D  Man blir glad i hela kroppen !  


Nu blir det lite käk och senare ikväll är det dags för en löptur. Skönt !   :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback