Mindre najs...

Kul att ligga hemma i magsjuka en fredagskväll ? Nej, jag tror inte det. Syrran drar ut med drita och sebbe och jag blir liggandes härhemma, det suger! Men jag vill heller inte smitta ner mina söta vänner som har erbjudits sig att hålla mig sällskap, man vet ju inte hur länge sånt här kan smitta även om det är som värst precis innan det bryter ut.  Finns inte så mkt mer att göra än att kurera sig ordentligt.  Tråkigt men sant. 


                        

                          Mosters bebis : )

                               

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moderkakan

Och snart kommer bebisen att få en kompis =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback