men okej ?

På gaybloggaren Amir går nog inte alla hissar ända upp...


" Japp, hur fel det än kan låta så tycker jag att utvikningstjejer är horor. Visst låter det grovt? Men det är sant. Lyssna nu…

Att knulla och få cash för det är inte lagligt? Men att posera naken i ett sexuellt syfte för cash är okej? Det går inte ihop för mig, sorry. Säger absolut inte att det är fel att vika ut sig i tidningar, jag avgudar tjejer som står för att de gillar sina kroppar och vill visa upp dom. Men om folk ska smutskasta och använda hora som ett skällsord, då är ta mig fan utvikningsmodeller också horor. För när de poserar nakna i tidningarna så säljer dom sex. De säljer inte sex fysiskt men till 100% psykiskt. "



                                             

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sheik Yerbouti

Åhjo, att ligga med folk för pengar är lagligt. Däremot är det inte lagligt att köpa sex.



Anledningen till att det är lagligt att sälja sex är för att den prostituerade i fråga skall ha någon form av trygghet och någonstans att vända sig ifall sexköparen går över vissa gränser. Exempelvis misshandlar ludret eller tar sig friheter som att välja hål utan tillåtelse.



Så jag håller med dig, bögen har inte alla hästar hemma riktigt. =)



Fin blogg för övrigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback