Hero of war

Yes, drog iväg till stallet runt 13 idag. Träffade på allihopa därute faktiskt, inte illa. Alla 4 hästar bli rastade samtidigt :) Detta händer inte alltför ofta. Var superroligt att haka på Kattis och Marie ut på långtur. Vi red samma slinga som förra veckan när jag red Bonnie och så lade vi till en liten extra bit på hemmaplan. Allt som allt blev det 27km på 2h och 10min vilket resulterar i en hastighet på 12,5km/h cirkus..  Väl hemma hade julle en puls på 56, helt strålande!  Han är duktig den hästen =)

Nu ikväll ska jag ta tag i håret iaf så att det blir klart, och sen så ska jag bara lägga mig och mysa med min 4e twilight bok!  Åh den är så underbar, jag vill bara berätta allt som händer. Ni kommer dö !  : )



 PUSS !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback