Fredagsmys

Åh, jag har startat morgonen med att fortsätta läsa "eclipse", 3e boken i The Twilight saga. Böckerna är ju bara för underbara, helt otroligt ! Det går verkligen inte att jämföra dom med filmerna, dom bara måste läsas. Och alla scener som inte finns med i filmerna sen, oh lord....   ;)    Lite synd bara att jag har dom på svenska härhemma, läste dom två första på engelska nere i KL, måste medge att dom faktiskt var snäppet bättre enligt mitt tycke. But still : )


Under dagen ska jag nu ut på en löptur, ja jag vet, det är fett kallt!  Men jag gillart, springer hellre ute än står på det där grymt tråkiga löpbandet eller cross-trainern.  Nej, konditionsträning ska ske utomhus, punkt!  :)
Och ikväll sedan se beger jag och syrran oss ut till min kära kusin för fredagsmyys med henne och tjejerna : ) Kommer bli god lasagne som Agnes och Emilia har bestämt. Sen blir det säkert massa spel och bra film,  och alltid massa gos ! : )  Det är så skönt att vara därute, man känner sig verkligen som hemma. Underbart !


Neeej, nu ska jag städa iordning här och sen bege mig ut i kylan ;D   Puss på er! 



                  
                           

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback