15/2

Dagen börjar bra, har kört igång med tvätt och håller på och städar med. Känner mig sjukt effektiv!  Ska alldeles strax iväg och hämta Polly med. Sen så blir det långpromenad, JP kanske hinner hem från jobbet för att haka med.

Men igår alltså, skit säger jag bara!  JP lurade med mig och syrran på Bingokväll, dock var vi inte särskilt sena¨på att tacka nej heller. Men johanna, den luriga finnen!  Hon vann fan 100 spänn för 3e gången i rad. VARFÖR ?!  varför kunde inte jag fått vinna ? Okej, 100kr är inte särskilt mkt. Men principen att vinna på bingo för en gångsskull.  haha, tur att jag inte är särskilt långsint längre iaf ;P 
Oj, nu glömde jag det jag skulle skriva. Uppdatering senare ist. Pusss !




There is always that one person that will always have your heart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback