Mys

Julen är nu över och tacka gudarna för det. Inte för att jag inte älskar att ha massa julmys med nära och kära men för all uppståndelse kring den här årstiden, som blir likadan varje år. 
Juldagen var ändå grym måste jag medge, VIP på Harrys i Etuna och en galen partynatt med alla fina tjejer. Det måste göras om, även om min älskade PH flyttar till staterna på fredag. Det suger, rätt hårt. Men som hård kvinna komma hon klara av det, JAG ska klara av det. Och sen när hon kommer hem igen så bor jag i sthlm, that's just awesome !

And another thing, dagen innan Jul så var det Drottning Silvias födelsedag, och det innebar att vi skulle skjuta salut. Engström blev uttagen till salutlaget och även till Förste Pjäschef, med andra ord så var det jag som fick avfyra en av fyra kanoner.  Lite coolt, lite bättre.




Jag längst fram till höger på bilden. 



J. Eriksson, Kiviniemi, Lykke-Olesen, S. Ericsson, Jag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback