...And you don't care what they say !

Idag kan jag tala om att jag känner mig som en ny människa. Även om jag hatar att erkänna det så har jag haft lite "småskador" den senaste tiden. Har haft problem med höger axel som har krånglat och som gjort att jag inte kunnat träna ordentligt, och sen kom det här skiten med ljumsken. 
Nu igår så var vi ut till min andra familj på landet, Fredd's päron. Mamma Lotta hade lovat att ge mig laserbehandling efter massagen, och det gjorde hon. Hon kände även igenom mig och vi kunde konstatera att thaimassagen hade hjälpt! Grejen är den att två muskler som finns i ljumsken hade liksom tvinnat ihop sig, och det är nåt som bara blir värre och värre om man inte får isär dom. Men Chalitas brutala behandling hade gjort så att dom släppt, och det blev ännu bättre med lasern.  Hon kände även igenom min axel och där var det en sena som liksom hade korvat sig ifrån sitt fäste på nåt sätt, och så hade jag åkt på en inflammation. Nu ligger iaf allting rätt och jag har fått behandling som ska påbörja läkningsprocessen och jag fick även med mig ett kit som gör att jag kan fortsätta min egna behandling. Det är en form av rökelse som ger värme, precis som lasern. Det roliga är bara att det luktar braj.  Det stinker verkligen! Helt otroligt.  Fick tipset av mamma2 att jag skulle berätta för befälen och mina kära kamrater vad det är jag gör så att ingen får för sig nåt annat... haha ! 


Nej, nu ska jag fortsätta med att rensa ur min garderob och sedan så far jag iväg med Malin mot sthlm och ytterligare 1,5 vecka i konungens tjänst!  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback