Datorkap.

Snodde Snuskper's dator och printar snabbt ner ett inlägg. Idag har vi haft skyddsvaktutbildningen heeeela dagen. Satt i filmsalen där luften är som värst och halva plutonen höll på att somna. Men inte jag. Kors i taket måste jag säga. Jag tycker faktiskt det var intressant. Älskar juridik och allt som går hand i hand med det, det här kommer bli fett najs!
Imorgon blir det vapenutbildning hela dagen med, kanske lika bra att börja packa och göra iordning stridsutrustningen nu. Tänkte även vika om och göra fint i skåpet. Jag vet, jag tycker om att ha ordning men det är najs. Och så är vi ju tvugna med, det är inte roligt att få kuk för det på en uppställning när det ser ut som hela havet stormar i skåpet !    Nu blir du stolt mamma. 

Peace!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback