Torsdag 1/4

April april...neej usch, jag orkar inte! haha, palla aprilskämt och sånt ? nejsch har annat för mig idag.  Slutade för ett litet tag sen, ska nu ta tag i det där med packningen. Hm, vad behöver man ha med sig egentligen?  Jag hatar att packa verkligen, jag tar alltid med mig alldeles för mycket grejer. Nåja det blir nog bra!   Ikväll sticker vi iaf, kommer tillbaka på Söndag :-)


Jag var på systemet en sväng innan jag drog hem. Haha och hon i kassan skulle kolla mitt leg och tittar på mig, legget, mig, legget sen ba : Är det här verkligen du? Du har ju så ljust hår ?
Jag : ööhm, ja ?  jag har färgat håret ?
Kassörskan: Men jahaaaa, då förstår jag. Sånt där är svårt vet du....
Verkligen, supersvårt att se att det är jag trots att jag färgat håret. hahah,  dom är så roliga ibland!  :-)

Undrar om det går att bli lyckligare än mig just nu?  :-)  Pratade med nån gubbe från pliktverket i förrgår och har fått brev därifrån med, det här kommer bli så hiiiimla bra, äntligen kan jag göra det JAG vill göra, utan att ha någon som står i vägen! Hoho,  livet är underbart! ;-)





                                     

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessica

Hej Madde! vart blev du placerad inför "lumpen"? Kommer ju ihåg att det gick bra för dig på testerna iallafall! Lycka till! / Jessica från Örebro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback