Lördag!

Yey, om ca 3 timmar åker jag då. All militär och civil packning är så gott som klar. Skönt! Men seg som jag är så sköt jag förstås på den in i det sista. ;P Ingen skada skedd ändå! Nu ska jag ta vovven och gå iväg för att hämta tågbiljetterna.

Tänkte att jag ska försöka få PH att gästblogga lite medans jag är borta, än sålänge har jag faktiskt inte kommit på nå bra namn till vår nya gemensamma träningsblogg som kommer här framöver, hon får istället hålla mig uppdaterad på min så att jag kan läsa om hur det går! Självklart kommer jag försöka uppdatera om hur det går för mig nere på Gotland också, jag kan dock inte lova att det blir särskilt flitigt med det va!

Ha det nu så himla bra allihopa, det vet jag att jag kommer ha! PUSS !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback