Fredag

Nu har jag varit på ett möte med polisen och kriminalvården, lite information sådär om vad yrket går ut på och man ska gå tillväga vid ansökningarna. Det känns bra, jag känner mig ändå rätt förberedd på allt och förstår nog faktiskt vad som krävs av mig. Det känns jäkligt bra.

Något som känns ännu bättre är att efter lumpen kommer jag bli anställd av försvarsmakten och alltså få lön ifrån dom. Samtidigt kommer jag kunna jobba vid sidan av och läsa lite kurser för att få meritpoäng när jag sedan söker till polisen. YES, det går bra nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Du är ju bara så jävla grym! Fyfan tjejen vad imponerad jag blir över dig!! Tänk om alla hade samma driv som du, vad härligt det skulle vara. kram PÅ DIG...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback