Yepp, the ghost is back !

ja, då vare ofiiciellt då, jag tänker aldrig mer vara själv hemma !
Imorse när jag stog och gjorde iordning frukosten så hände det självklara som alltid händer när jag är själv hemma. Den där bronskitteln, eller typ nån form av bägare vafan det nu är , som vi har i köket levde sitt eget liv. Jag står liksom vid köksbänken, och den står typ bakom kökssoffan, och bara flyger av sin "piedestal". Bara *booom* i gilvet liksom ! Jag var typ 2,5 m därifrån !! Jag höll fan på att dö ! Hur i helvete kunde den åka i golvet ?
Inget / Ingen var i närheten. Det är fan inte korsdrag eller nåt sånt, helt jävla insane. Jag tror att jag håller på och blir galen. Eller så är gubben tillbaka...   :/

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

fan vad läskigt :( <3

Postat av: Anonym

Ja, är han tillbaka så saknar han oss. Han är ju inte farlig. Ska prata med Anna så hon får komma hit och kolla av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback