todiluuu !

En helg har passerat med extremt mycket jobb och massa på mys. Bowling och så i fredags, rätt kul faktiskt. Det var ett tag sen sist.  Och sällskapet går aldrig att klaga på ! Puss mina vänner.

Idag är det onsdag och jag ska jobba inatt. Undrar hur det kommer gå ? Mörkt och jävligt, varenda lampa ska vara tänd vill jag lova er !

Nu på söndag blir det att åka iväg till Lindesberg, jag och Julle kommer göra debut på distansbanorna tillsammans. Startar i 50km tävlingsklassen. Igår så blev det hans sista ordentliga träningsritt innan tävlingen och han kändes kalasfin ! Det bådar gott faktiskt. Jag vet inte riktigt om jag är nervös ännu, jag är nog mer förväntansfull och pirrig typ. Det ska bli så himla roligt ! Bilen från västerås med lastad häst ska rulla 05.30. Så en lång dag väntar oss, men i slutänden är det alltid värt det !


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

det kommer gå så bra så, du är bäst i det du gör, överallt alltid <3

Postat av: Mamma

Med oss som "hinknissa" så kommer allt att flyta på och ni kommer att klara er galant =o).... Det ska vi nog se till

Postat av: Anonym

Med oss som "hinknissar" så kommer allt att flyta på och ni kommer att klara er galant =o).... Det ska vi nog se till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback