Tidsfördriv ?

  • Ja, vad kan man då göra sådana här dagar när man är sjuk och bara är hemma ?
    Jag sitter fortfarande och klurar på det, kom gärna med förslag


  • Pilla navelludd
  • Fördriva tiden med att spela farmville på facebook
  • skicka sms till alla i sin telefonbok och be dom tycka synd om en (jag lovar, det är jag king på och det hjälper !!)
  • Äta massa onyttigt, som typ chips, dricka läsk och vara allmänt jäsig
  • Skita i att städa rummet, (jag är sjuk, det får se förjävligt ut)
  • Eller städa rummet (jag är ju trots allt hemma)
  • Checka in typ asgamla/nya avsnitt av våra bästa år. (Belle och Philip har fått barn nu btw, och en psyko psykiatriker försöker manipulera marlena och John till skilsmässa)
  • Kolla tv-shop - Fungerar verkligen abtronic ?
  • Klia sig själv mellan tårna - Dock roligare om man hade nån annan som kunde göra det
  • Kasta massa snorigt snorpapper överallt
  • Sitta och skriva massa blogginlägg utan egentligt meningsfullt innehåll


Jag har tråkigt !!!!


Och btw, sjuk och jävlig som jag är så vaknade jag till runt 6 imorse och såg världens sötaste sms från min egna Pänsy Parkinson, det gjorde att jag började böla som fan !

"Jag kommer att sakna dig så himla mycket att det är helt sjukt ! Alla borde ha en vän som du ! Puss Love you "

Jag saknar er redan tjejer, att inte få träffa er på  4 månader är verkligen för mycket ! ! <3











Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback