skjut mig, snälla ?

blaahaaa,  det går inte alltid som man vill när man försöker planera saker. Och sen att vi alla tjejer har olika idéer gör ju inte saken lättare när man ska försöka få alla att träffas sådär ibland. Johanna, min pengakåta skrutt far mellan jobb i köping och hallsta, always busy. Linda min pojkvänskåta vän är med sin loverboy i kolsva och har svårt att ta sig därifrån. Fredd, min bara allmänt kåta vän sitter och mosar kräftor hemma på landet.
Jag, sitter då härhemma och försöker få allt att gå ihop, funkar inte särskilt bra. Tror nog vi skippar bion och kör på hemmamys ist. Känns faktiskt som att det kan behövas. Och ja, believe it or not. Jag måste dra ner på festandet och satsa hårdare på träningen. Det är inte långt kvar nu.

over and out.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda Wessén

it's sad but it's hard.. förhoppningsvis hinner vi umgås mera i december och två månader framåt;) utgång lönehelgen, du måste unna dig själv det ibland;) me love you long time


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback