Regementets dag

Hela dagen har då spenderats i Enköping på regementets dag. Johanna och jag , yrvakna och jävliga for iväg tillsammans med håkan 06.40 imorse. Jag dog !
I brist på folk runt just oss så tänkte jag och johanna passa på att öva lite själva, när vi ligger där och spelar döda firrar så börjar folket samlas och vips så har vi feta publiken när vi övar på varandra ! PINO tänkte jag, men fuck, folket blev intresserade. Och sen vare kört, varenda unge skulle sminkas av oss och ha feta blodiga skador. Jag och johanna säger : - Är man inte skadad innan man kommer till oss så fixar vi det ! ;) Sagt och gjort.



Självklart är det jag som blir fastspänd.






Chill liksom !




Johanna fixar skada.







Ju blodigare, desto bättre ! Och det här med föremål som sticker ut genom såret blev väldigt snabbt populärt !



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback