Löpning.

Yes, all kring träningen går så underbart bra nu. Jag behärskar till och med backarna både på 3an och 5ans spår utan at behöva stanna och gå nu. Det är framsteg !!  När vi började och pänsy kämpade med mig höll jag på att dö efter 500 m för fan. ! Nu springer jag hela spåret SJÄLV utan någon som pushar mig, jag har helt enkelt gett mig fan på att jag ska göra det här. Hur tråkigt det än är !  Jag försöker tänka på hur bra man mår efteråt ist, och att det faktiskt inte är långt kvar till mönstringen.

Jag och Johanna tränade massa marklyft nere på gymmet igår oxå. Alltså det är ju inte så svårt egentligen, när man väl fått in tekniken. Har ju kört rätt mycket sånt på skivstångsträningen så vi kan ju liksom grundena. Men M har lovat att dra med mig ner på gymmet och visa lite mer ;)  jag tackar inte nej !



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback