klockan ringer..

kl 08.00 ! Dags att gå upp för att träna ! Johanna skickar även sitt chilliga sms "madeleine engström ! Har du ens gått upp ur sängen ?!"
"ja baby, svarar jag. Jag är påklädd och redo ;) "

Vi började med ett gympass för att sedan ge oss ut på en powerwalk förbi ridskolan och en sväg runtom där. Grymt skönt ! jag måste bara införskaffa en fin mössa eller nåt sånt till mina öron som hatar blåsten ! Igår haglade det i Skultuna BTW ! om ni inte visste det redan liksom...

Nu ska jag ut till stallet tänkte jag, ta en tur med Jullebus. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, intervaller ? Gympa i paddocken ? klättra ? Skog ?  Hms, jag får nog fundera lite mer på det iaf.
Jag har även funderat mycket på tävlingen och hur det gick och sådär. Skriver ett längre inlägg och mina utvärderingar och träningsfunderingar sen.


Undrar om man hinner med en löptur ute hos sanna innan jobbet ? Vore rätt najs iaf. Löpardojjorna får hänga med  !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback