DONGEL ?!

nej , jag är inte ett proffs som lever i teknikens värld. Jag måste erkänna att jag inte visste vad en dongelvar förrän min älskade johanna så snällt berättade det för mig. Det är tydligen "en såndär grej som man sätter i datorn och får mobilt bredband av".  jasså ? Ojdå , det blev jag ju mycket smartare av.. Tack JP ! Du är en klippa..


Imorse pallrade jag mig allt duktigt iväg till gymmet alldeles ensam, helt alone med 2 män i äldre årgångar. Väldigt mycket äldre årgångar. Ibland kändes det nästan som att dom spanade in mig på nåt konstigt wierd sätt, inte kan väl en blond svettig tjej som pumpar på ett gym vara en blickfälla för gamla gubbar heller ?! ?! ?!  Nej, gåshuden gjorde sig lite väl påtaglig längs med min armar när jag såg deras tunna bleka ben försöka sig på benpressen. Uuuuääck ! Om ni tycker jag är blek så var dom där två blå !!


Nu väntas jobb och ikväll blir det extremt mycket mys och goooos ! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback