bah !

Fick nåt ryck idag och började städa och rensa som en tok. Rev i köket och plockade i skåp, såhär går det när jag blir alldeles för rastlös ! Även om jag är sjuk och knarkar ipren och nässpray så kan jag inte hålla mig hur länge som helst, det går verkligen inte. Mamma och Danne låg deckade hos danne båda två, hela la familia har blivit smittad ! Usch , galen blev hon med när hon fick höra att jag minsann inte legat och kurerat mig hela dagen.  Äsch, jag är envis jag lilla mamsen , det borde väl du av alla veta !   =)

Imorgon ska jag iaf jobba, tänker inte ligga hemma längre. Då börjar jag väl ta tag i mer bestyr  ?

Jag måste btw få skryta om mina supergoda pannbiffar som jag och syrran tillagade idag ! PUSS :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback