Ännu en dag.

Idag känner jag mig iaf lite bättre, dock fortfarande grymt snuvig och nu har den där obligatoriska hostan uppenbarat sig oxå. Tur för mig så hade jag cocilana hemma, den där hostmedicinen är så otroligt bra ! Lika roligt att ta den varje gång, den smakar sådär äckligt som alla hostmediciner, men jag blir totalt väck av den. Jag vågar inte köra bil förrän efter några timmar iaf, helt otroligt ! Inte för att jag behöver köra bil just idag, nej nej. Men om vi säger överlag liksom. 

Undrar hur det skulle smaka om man blandade grogg på cocilana ? hmm, smaka hostmedicin är väl ganska logiskt ?


Jag får sån himla abstinens av att bara ligga inne, jag vill ut och träna ! Allt med träning what so ever har gått så himla bra nu, och att bli sjuk känns som ett jävla bakslag. Jag vet att man blir så seg när man kommer tillbaka sen. Och det mina vänner, det är fan inte roligt. Första löpturen kommer kännas som att man börjar om på nytt igen. En fet diss för det iaf !

Inatt så drömde jag om hur jag och johanna låg på stranden nere på malysia, hur vi videobloggade därifrån med en varsin fet jävla drink i handen .
Förstår ni någon typ hur sjukt mycket jag längtar ? Jag längtar dit, jag längtar efter att få komma bort från Köping, jag längtar efter att träffa hanna och simona som btw måste vara framme i Aussie snart ? Jag längtar efter att få se början på mitt liv !! Gah, jag är 20 år och det här är bara början. Det känns så jävla underbart att veta det ! Helt sjukt underbart !
Jag kan inte säga det nog, men jag är så stolt över mig själv och över alla mina tjejkompisar som gör det vi gör, vi är inte som resten och bara tar en fucking charterresa till thailand, grekland eller turkiet där man kan träffa hela släkten och varenda granne. Nej, vi gör något så mycket mer spännande ! Vi är så sjukt jäkla bra helt enkelt !  : )



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback