-

Yes, nu sitter jag här med min kopp kaffe. Kaffe liksom ?  Jag har lärt mig dricka kaffe nu i sommar på jobbet. Men det här är nog första gången jag dricker kaffe hemma faktiskt. Känns lite konstigt. Både mamma och jag ska iväg och jobba inatt, så jag tänkte att det kan nog vara rätt bra att få i sig en kopp och vakna lite till liv. Mamma och danne ba står och kollar när kaffet hälls upp i min kopp. Gud det känns nästa som att man typ tjuvröker och föräldrarna kommer på en !
haha,  fast det kanske är en liten vuxenpoäng där oxå ? Kaffe är ju liksom typ, så himla coolt.... ?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hahahahahahahaha Vuxenpoäng?! Man är inte torr bakom öronen förrän man lärt sig dricka kaffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback