Torsdagsmyyyyyys!

Ikväll kommer gänget hit och vi ska mysa tillsammans med god mat och allas underbara sällskap. Jag lär ju snart dra iväg och handla så vi kan förbereda lite smått, sen så får vi se vad det kommer bjudas på ! Inte riktigt bestämt ännu.  : )

Helgen väntas bli underbar, på fredag drar vi iväg på Spa. Gosh, love it ! Jag kommer hinna träna hur mkt som helst och bara skämma bort mig själv. Inte direkt något som man tackar nej till !
Lördagen sen när vi kommer hem så är det bara att köra igång festen, Soffe fyller 18 på söndag och det ska firas med buller och bång ! Mike blir ju även 20 imorgon han ;)  Men ni två , ni måste vara dom segaste människorna ever, you know what  I'm talking about !! ;D

Söndag , jo då blire ju iaf kalas härhemma. Sen ska sanna och Julle iväg på hoppträning, hoppas man hinner åka iväg och kolla iaf  ! Vore superroligt ! : )


Nej, nu ska jag bege mig ivg till affären i min nytvättade bil som jag så varsamt gjorde iordning igår! : ) 


<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback