Tisdag

På förmiddagen hann jag och Johanna med ett gympass och även en löptur, 4,5 km och jag vart inte ens trött ! Det känns förjävla bra måste jag säga. Det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med när vi började löpträningen. Helt otroligt skönt är det iaf ! Och nu är det bara 2 veckor kvar tills jag drar ner till Göteborg,  kom på att det är dags att boka biljetter och sånt med ju. 
Hjälp alltså,  jag åker helt själv. Hur ska det funka ?


Det blev även stall idag, massa skitsnack med Sanna hinns alltid med oxå! Lika trevligt varje gång. Fast när mina lumparplaner och mina funderingar på att göra utlandstjänst kom på tal så har ju sanna sina åsikter om det, hon tycker väl att jag ska stanna kvar hemma och fortsätta jobba i skultuna ist ! Undrar om man kan ta med Julle in i värnplikten ?
Jag kanske kan bli ridande militärpolis ?  Eller så kan ju tjockisen får följa med på högvakten ? Eller vad sägs om amfibiesoldat till häst ?  =)
Han får väl följa med ner till Afghanistan sen oxå!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

japp julle följer med tuff som han är hahahaa skit snack är trevligt hahahahaahah du vet vad jag menar =) kram påre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback