Take your pants off !

Min JP ringde och väckte mig imorse, jag ¨råkade snooza mig igenom larmet ännu en gång.
Vi fixade till våra trynen lite och drog ner till Polisstationen och fixade nytt pass för oss båda. JP såg ut som en riktig Hoe på sin bild och jag blev nog hennes hallick. Illa illa.  
 
Vi styrde sedan kosan mot västerås och Resia. Tack du resebokare eller vad vi ska kalla dig !! Jag tror att du precis räddat oss ifrån magsår. Nu känns allt så sjukt mycket tryggare och magen börjar lugna ner sig ordentligt. Vi har börjar spåna lite i resplanen och den ser ut ungefär såhär :

1. Vi anländer till malaysia.  Där ska vi se det vi vill se.

2. Från malaysia åker vi till Singapore och spanar in läget.  Sedan tillbaka till malaysia igen.

3. Från Malaysia åker vi till manilla på fillippinerna.

4. På Fillippinerna ska vi besöka PALAWAN, CEBU och sen vare nåt mer ställe.

5. Därefter kommer vi även åka och hälsa på min vän Chankie i Vietnam, i gamla saigon. Han får guida oss igenom vietnam och vi kanske till och med får med honom när vi besöker Hong Kong.  : )

6. Sedan blir det tillbaka till Manilla och därifrån hem.







Vi kollade även upp så att det gick att boka om hemresebiljetten utifall vi känner att vi vill stanna längre och se lite mer. Det är helt awesome !

Efter resebyrån gled vi tillbaka till Köping, gjorde ett stopp ho optikern och jag kollade upp min syn och plockade ut nya linser. Därefter styrde vi kosan mot Munkens, Irma och Timpa bjöd på fika och JP knådade söndeer min röv på massagebänken. Det var najs !

Eftersom att jag och min JP inte kan få nog av varandra så drog vi ut i Johannisdal och mörschade 5km spåret ! FAN VAD NAJS ! Det gick så jävla bra !!! Jag är så glad och nu är jag så sjuuukt taggad inför tisdag ! Jag ska mörscha gärnet i GBG !! ;D



Palawan, Filippinerna.





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback