Min smurvel : )

Jag kom bara att tänka på den här lilla scenen som utspelad sig på tåget hem från Ånn. Jag "råkar" ta Jipe's mobil och ska läsa lite meddelanden för att fördriva tiden och hittar ett smaskigt erremerre från Shrimpen (Niklas) där det står : "Hej min smurvel :) "  som rubrik.  Jag tyckte typ att detta var det gulligaste ever och läser upp det för Martin. Johanna blir då röd som en tomat i fejjan och sliter åt sig mobilen på 3 röda !!
Jag tror aldrig någonsin att jag sett Jipe generad nångång faktiskt, hon kan skita framför publik eller tappa tallriken på en restaurang utan att blir generad. Men när man läser hennes gulliga sms dör hon.

Hon förklarade minsann med sin feta finska brytning att hon och shrimpen inte visar sin Lööööve utåt utan att dom är väldigt privata. Det var synd tyckte jag, för jag vill nämligen se fler sms som startar med SMURVEL!!


Nu väntar jag ivrigt på denna sega kvinna för en löptur.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback