Just livin' my dream

Jag är så extremt glad just nu, allt är bara för underbart. Igårkväll när jag skulle åka hem från jobbet så ringde Johanna med lite nyheter. För det första så ÄLSKAR hon sin nya lägenhet, vilket glädjer mig något otroligt mycket ! Jag är så himla glad för hennes skull, och sen berättade hon att hon kommer få sjukt mycket jobb i Hallsta nu i november precis innan vi åker, och det kan ju inte komma mer lägligt ! Det är bara toppen helt enkelt !  =)

Och vad gäller mig, jaaa, jag är bara sjukt lycklig just nu. Allt är bara så jävla härligt, mönstringen gick kanon, allt inför resan känns sjukt bra och det känns som att det kommer funka med allt, läget är under kontroll helt enkelt.  Allt med Julle går så himla bra, han bara gör framsteg hela tiden och jag och Sanna slutar aldrig att förvånas. 
Min familj och mina vänner mår bra, då mår jag bra :)    Just nu lever jag min dröm.  : )

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JP´S

Jippii! Imorgon gäller det, inget fubb!! Jag är nog frisk soom en nötkärna :D Ut på spåret igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback