Everytime you turn around, they're screaming your name

Jobb, jobb, jobb.  tackar man nej ? 
- NEJ,  det gör man inte. Jag skippar morgondagens festligheter och tar ett nattpass istället. Det var lite kris i köping så självklart ställer jag upp. Det enda jag tänker på är "PENGAAAR, RESAAAA, SNAAAART "  typ, eller jo. Mestadels så är det nog så.

På rasten så drog jag ut till stallet och tog en liten tur på Julle i pissregnet, mindre skönt. Men vad gör man inte för pållen ? Han måste röra på fläsket nu när han hetsäter ifrån den där ensilagebalen (sanna har uppdaterat mig om läget). Ja, om han inte rör på sig så kommer han snart se ut som en vandrande ÖL-tunna med 4 ben. Och nej, det gillar vi inte, absolut inte. Söndag blir det dressyrträning, som jag längtar !!  : )


Ikväll efter jobbet blir det en sväng till freddie och co. Det bjuds på tacos och massa gos med mosters älskling ! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback