Effektivitet

Yes, klockan ringde 8.30 imorse. Jag snoozade till 0910 ! En snabbis i badet och fönar håret, på med lite foundation och jag är klar 0935.
Blev en sväng till banken och fixade med massa papper, öppnat nytt konto osv till resan. Vi drog även lunchen kl 11 (!!). KEBAB 4-life ! Jag har inte ätit det på jag vet inte hur länge, och satan vad jag har saknat det !

Nu har jag även bokat resan ner till Göteborg nästa vecka. Det vart helt cp på pliktverkets hemsida så jag ringde SJ och fick hjälp istället. Fint ! Skönt att ha allt klart faktiskt.

Imorgon blir det svängen till polisstationen för att fixa nytt pass och sen ska vi iväg till Västerås och resebyrån och boka med hotell dom första nätterna när vi anländer till malaysia och filippinerna. Det börjar dra ihop dig nu men det känns ändå inte som att det är verklighet, ÄN iaf.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eat me

här har vi henne! tönten själv

Postat av: madde

Yes, tuttis, snuttis, pluttis, gullegows !

Here I am ! ;D

Postat av: Anonym

får ju magont av dig!

Postat av: madde

vill du så kan jag ge dig huvudvärk med !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback