...And you don't care what they say !

Heeey!

Blev en tur up till groparn för lite klättring med Jullebus idag. Träffade på Kattis två medryttare på både Bonnie och Vivan så vi fick lite sällskap hem med :) Skönt !
Jobb och skultuna och sen hem.

Idag blev det en vilodag ifrån träningen, kändes att det behövdes. Imorgon blir det löpning , 5 eller kanske 8 km ? Vi får se. Måndagen kommer vi köra gym så att jag kan öva lite mer teknik på skivstång, det är ju inge svårt och det är ju en grej som jag är van att träna. Men jag vill bara känna så det känns bra innan jag drar iväg. En promenad eller extremt lugn joggingtur till följd av passet.

Sen så bär det av till Göteborg på tisdag. Jag har väntat, varit nervös och förväntansfull inför detta. Jag vill verkligen, verkligen få göra lumpen. Så jag kommer ge gärnet därnere alltså. Förhoppningsvis går det bra oxå =)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback