You look so dumb right now

Idag har det blivit massa fix hemma på min lediga dag. Har hunnit tvättat och plockat massor. Känns riktigt duktigt må jag säga!  :)

Efter allt var klart så drog jag och mamma ner till polisstationen och hämtade ut mitt nya pass och fixade med lite andra grejer med. Skönt att ha det klart ! 
Direkt hem sen och hämtade Sofie, drog iväg till E-tuna och mötte upp världens bästa Ida. Vi gled runt och kollade lite balklänningar och sen så käkade vi på nåt supermysigt ställe. Där blir det nästa gång med kan jag säga.
Det är alltid lika roligt att träffa Ida, det resulterar alltid i så sjuka kommentaren och så grymt mycket skratt ! Helt underbart är det. Hon är bäst ! =)

Min andra bästa är min smurvel johanna, jag är här just nu och ska mysa med henne hela natten. Tidigare så var vi och checkade in hennes nya lya, och som jag älskar den ! Hur fin som helst !  Jag förstår att hon är totally in Löööv with it !   Det kommer bli kalasbra =)


Morötter är extremt gott

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

haha 250 unika, sjukt ju!!

Ahhho, det var såå himla mysigt att träffa er mina bästa - SNART SES VI IGEN! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback