Wonderful

Jag är helt mållös, glad, exalterad och stolt just nu. Dressyrlektionen gick ÖVER förväntan, idag var en såndär dag där ALLT verkligen klaffade. Och min sits, ja, jag satt ner i traven som att det inte vore nånting och Julle bara gick som en klocka ! 
Jag är så jävla glad alltså, helt sjukt. Vi fick massor med beröm och det förtjänade hästen verkligen !  Han bara imponerar mer och mer och jag är så stolt över honom ! Han är så duktig, nu lovar jag dig Sanna att jag mer än gärna rider en dressyrtävling som jag så länge bävat för !!   ;D



Inte nog med det, jag har massa mer att vara glad för. Pratade precis med min fina J och vi kommer dela lägenhet när jag flyttar till sthlm. Kan det bli bättre  ? NEJ, det kan det inte ! Så jävla klockrent, så jävla awesome !!



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

fan vad rooooligt :D

Postat av: Jonas

hörrö du plutten!! Varför har du gjort ordet klockrent sådär?? Du vet ju att det är mitt ord :D

Postat av: madde

Hörru prutten, klockrent och awesome är mina ord :D försök inget annat !



Jaa IDA, tänk vad kul vi kommer få ;D Eftersom att jag räknar med att du kommer bo mkt hos mig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback