We're in heaven

Nu kan ju jag då välja att antingen skriva ett fett långt inlägg och spy massa galla över dig och hur du beteer dig.
Men, jag väljer att inte göra det. För vet du ? Det är inte värt det.  Min energi går åt till massa annat, som dom människor jag bryr mig om och VILL ha i mitt liv =)

Idag blir det iaf massa fix här hemma, en tripp till E-tuna för att kolla balklänning och träffa världens bästa IDA!<3
Måste även förbi polisstationen för lite fix och hämta ut mitt nya pass och så Skultuna för att ta spruta.

Det kommer bli awesome ! Skönt att ha allt klart sen innan resan och sånt, bara lite smågrejer kvar nu.


Idag är även dagen D , jag och johanna skriver kontraket om vår nya Detox. YES; det här kommer gå så jävla bra ! Vi är så sjukt grymma  =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback