Svaga personligheter

Satt nyss och läste Kenzas blogg. Gosh, om det är en blogg som jag gillar så är det hennes. Den tjejen verkar iaf ha något innanför pannbenet till skillnad från många andra som bloggar......
Även om hon har blivit så himla uppstorad i media så har hon båda fötterna på jorden. Helt klart en sån tjej som många andra kan ha som förebild.
Och sen bara måste jag hålla med henne om att när hon skriver att beyoncé lätt är världens vackraste kvinna, helt sjukt ! Och så talangfull men samtidigt så ödmjuk.  :) 
Åh, jag kunde inte låta bli att tänka på konserten i Maj i globen när jag läste om henne, var till och med tvungen att kolla massa bilder därifrån och bara känna hur glad man blev igen ! Lätt det bästa jag gjort =)



Men mer det som rubriken syftade på, vi satt och pratade jag och några vänner. Alltså, det är så sjukt att vissa människor har så svaga personligheter och väljer att lyssna på sånt som dom egentligen vet är skitsnack, men för att lögnen låter bättre och för att det är det dom VILL höra. Man väljer alltså att lyssna på något som inte stämmer bara för att det är det man vill höra, istället för att se båda sidor av en historia. Jag kan inte säga att jag tycker illa om en sån människa, jag är inte den typen som dömer en person jag inte känner. Jag kanske gjorde det när man var yngre och så himla mycket mer omogen, tur att jag idag vet att det är bara onödigt att lägga energi på sånt ! :) För en vacker dag (mycket längre fram) kommer ni som är på det stadiet idag att lära er oxå vilka misstag ni gjorde tidigare och förhoppningsvis lära av det. Istället kommer det att vara nya unga tjejer/killar som tar er gamla plats.

HOHO, nu har filosofen Madde sagt sitt för idag, ikväll är det nämligen bio som gäller ! Puss på snoken !



<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback