Spaghetti arms

Nej , det blir inget långt inlägg nu. Mina armar dör. Iaf typ handleden och den där "runk-muskeln"  som alla kallar den för. Jag vettefan vad den heter. Jag orkar knappt skriva iaf , men det är SKÖÖÖÖNT !
Jag älskar att få svettas som fan på ett pass och känna att man är helt slut efteråt, precis  så det ska vara !!

Nu är jag hos min smurvel och ska krypa ner i sängen :)

Hon tycker btw att min randiga tåstrumpor är GAY, jag blir ledsen i ögat. Men Hon säger att dom är extremt bögiga ! :(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det var faktiskt en gullig regnbågsfärg på dom, vid närmare eftertanke ;-) Var inte ledsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback