Someone like you

Gosh, vart ska man börja ? Behövde inte åka till stallet och flytta grejer, då är frågan. I vilken ände ska jag börja med allt som behövs göras ?  Håller iaf på och rensar upp i mitt rum och min garderod IGEN, det var ju inte ens längesen jag gjorde det ?!   Jag vet, men det är liksom 1 vecka kvar tills jag åker, känns bara onödigt att ha massa kläder ligga och skräpa som man inte använder, då kan jag lika gärna shoppa nytt : ) 

Har även lovat att hjälpa bror idag i huset, måste krattas löv, städas i vissa tomma rum kanske så det inte är lika mycket till imorgon, kan lova att det kommer bli en lång dag iaf. Sara kommer imorgon runt 3 så ska hämta henne på tåget,  Ida vet jag faktiskt inte när hon kommer, men hon ska oxå hämtas fast i kolbäck. Men så sjukt mycket som jag ser fram emot imorgon gör det absolut inget om det blir fläng fram och tillbaka, jag lovar att det kommer vara värt det ;D

 Nejsch, nu är det dags att ta tag i tvätten som jag håller på med !

PUSS !




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback