Solsken ? Vad hände ?

Imorse när jag vaknade så insåg jag att jag hade försovit mig. Shit, drar iväg ett sms till johanna på en gång och hoppas att inte står och väntar på mig ute. (Vi hade bestämt träff för en löptur på morgonen), det gjorde hon dock inte. Istället svarar hon sött " men åh, jag hade tänkt att väcka dig klockan 10"..    Awwe, min lilla sötis ! Blev ingen tur sen p.g.a vädret, spöregn här för fan, så vi spar det till ikväll efter jobbet.

Då återstår det roliga, nu sken solen upp. Solen skiner, den lyser upp staden som den inte gjort på måååånga dagar känns det som. Helt sjukt. Va hände liksom ? Det är ju till och med så att jag blir helt taggad till att dra ut och springa nu.  Tänkte det att jag kanske hinner med en tur ute i stallet efter vi är klara med Julle.    När jag träffade Sanna igår på strömsholm berättade hon att han var varm i höger fram men kändes förövrigt fin i benet. Så det där får vi kolla upp idag, hoppas det känns bättre iaf !



Då återstår det väl bara att tvätta av fejset och klä på sig och sedan bege sig mot Romfartuna som så många gånger förut.   


Puss !



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

fan vad jag beundrar dig tjejen. Man blir så glad av att läsa din blogg. Du är en stor inspirationskälla! Keep up the good work!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback