Laxpaj

Ja, frugan bjöd på laxpaj ikväll när jag kom hem från jobbet. En konversation som förbereder möte mellan oss kan utspela sig på detta vis :

(sms - konversation)

Jag: Är niklas hemma?
Johanna: Nej:)
Jag: Jobbar han inatt ? :)
Johanna: Japp :) antyder du något ?
jag: Ja, då kanske jag får mysa med frugan ikväll ?
Johanna: Det får du alltid göra ;)
Johanna : Btw, köp med dig tzatsiki, dadlar och gurka....
Jag : jag fixar dina dadlar... vad är det förresten ? :O

Ikväll har vi då mosat massa gott som johannas egenhändigt gjorda paj. Väldigt fyndigt och smaskigt må jag säga. Hon fick faktiskt trycka i sig sina daldar själv, det var inte riktigt min grejj...

Måste bara säga att jag ägde kvällens BUZZZ som vanligt !  Efter eden lake filmen satt vi nu på Simpsons och
 johanna sitter och jammar along till "Lisa its your birthday, happy birthday liiiiisa"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback