Just some stuff

Igår blev det som sagt en fika med Emina och Belma. Sjukt roligt att träffa tjejerna igen ! Vi har väl inte umgåtts sen innan gymnasiet nästan, det blir väl så antar jag när man börjar olika linjer och så.  Tråkigt iaf, men massa mer att ta igen nu ist :)   Vi satt väl och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord i nästan 2 timmar. Tiden bara flyger iväg när man har trevligt.  Vi beslöt iaf att vi skulle dra på bio och se 2012, och herreud säger jag bara !

Alltså jag ska inte se såna filmer tror jag. Blir så sjukt nojig. Som emina sa " jag kommer ha ångest varje dag fram till 2012 " haha ! ; det lät så sjukt kul när hon sa det med.  Alltså filmen var grymt gjord , det måste jag säga. Ruskigt bra,  men jag blir så nervös av att se sånt där ;P


Idag har jag iaf varit med mamma till västerås, skulle till nån ortoped-specialst för att kolla på hennes fot som har krånglat efter att hon bröt den. Sen så tog vi en tur förbi Åsby där det inhandlades lite grejer och där vi även köpte hem massa gott från charken . : )   HO HO !


Ikväll blir det strömsholm för medlemsträff i ridtravarföreningen, ska bli sjukt kul !


 puss på er !!  : )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback