It's time

ja, nu är det verkligen på tiden att det blir den 3e december ! jag LÄNGTAR sjuuuukt mycket !!
Helt otroligt alltså, det känns ändå inte som att vi ska åka. Det känns overkligt på nåt sätt, och ännu konstigare kändes det när PH ringde från australien nu i veckan och frågade hur vi hade tänkt att göra på Fillippinerna och så. Förstå, snart träffar vi dom ! Och PH och summörn har varit borta sen 1a september !

Hela jag är bara full av energi och  endorfiner, allt går så himla bra just nu.  =)  Planeringen flyter på och vi känner oss ändå lugna och rätt trygga i det här, det kommer bli så jävla najs !  Jag och min partner in crime ska virra runt med våra Backpacks nere i Asien. S J U K T !



Jag blev så glad idag när hon skickade värsta gulliga smset btw, "bjuder på lax och massa tilltugg ikväll samt buzz och mys när du kommer hem :) "   Hon är bäst min lilla fruga !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

allt för dig min bättre halva ;-)

Postat av: IDA

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback