Isch !

Gaaaah, jag blir tokig ! Hittar verkligen inte sladden till mobilen så att jag får in alla bilder på datorn. Sjukt irriterande ! Jag som fick så fina bilder på älsklingen igår. Mosters bebis och Fredd kom hit för lite fredagsmys, gosbollen hoppade upp på min mage när vi låg i soffan. Och så bara låg hon och mös och pussade på mig.  Gud vad jag älskar den där hunden, helt otroligt ! Hon är så underbart fin och världens goaste !  : )


Och jag måste bara berätta om igår.  På rasten drog jag ut till stallet och mötte upp sanna. Till att börja med så hade Sanna plockat in Julle och gjort iordning honom, var bara för mig att byta om. Sen så travade jag iväg på vägen en bit för att värma upp killen, när jag kommer tillbaka till paddocken så har Sanna lagt fram alla bommar och fixat med lite studs. Och  det gick så bra ! Han var så sjukt duktig ! Och jag sen då !  JAG HOPPADE !  JAaa, jag vet !! Kan knappt tro det själv, hoppade först 3 studs där han verkligen hoppade  !  Sanna bara garvade åt mig när hon såg hur sammanbiten jag var, men jag kan inte hjälpa det ! Jag är ju livrädd egentligen ! :O
Men Julle var så sjukt duktig, och det var roligt ! Ja, jag tyckte det faktiskt var roligt,  helt otroligt ;D  Så ställde hon upp ett litet hinder med, och vi bara hoppade  ! SKITKUL faktiskt ! Sista gången tog vi ett rätuppstående med, typ 78 cm ! FAN; jag har hoppat 80 cm kan man säga :O JAG DÖR !
Så nu har jag lovat Sanna att det blir en revansch på Julpa nästa år, dock en klass högre ! ;D





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback