haha!

Jenny ringde precis och jag kan verkligen inte låta bli att skratta åt henne ;P

Jenny: heej , duu alltså jag behöver hjälp!
Jag: Jahaa, men vad är det då ? vad har du gjort nu ?
Jenny: Ja, alltså jag är på jobbet nu men jag sa till och med att jag var tvungen att gå ut för att ringa min konsult om rådgivning
Jag: HAHA, men va ?  vad ääär det ?
Jenny:  alltså jag får ju ta sprutan mot svinfluensan imorgon och mönstringen är nästa vecka...hur ska jag göra ? Alla biverkningar och så ?
Jag: Ja men herregud, ta den bara efter mönstringen är klar  ?
Jenny: Va  ? men kan man göra det ?
Jag: Klart som sjutton du kan! Du går ju bara dit och tar den liksom, då slipper du oroa dig över biverkningar.
Jenny: Ja, titta madde det är så bra att ringa dig, du är så smart och har bra råd. Du är hädanefter min officiella konsult.


HAHA, det lät bara så sjukt roligt vårat samtal.  Den kvinnan är galen.  PUSS !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

hahaha vi är inte från vettet :D

hahaha! ;) du är galen :(

Postat av: Mamma

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH NI ÄR FAN INTE KLOKA!!!!!!!!! hur i hela friden ska det bli om ni två ska dela lägenhet sen??????????!!!!!!!!!!!!!!! Vi ska inte tala om när ni går på polishögskolan. Den skolan kommer aldrig mer bli sig lik när ni är klara!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback