Do what you've been told

Böööh, jag är trött !
Har hållt på konstant hela dagen, bytt bil, hämtat kärra, åkt till tippen 2 gånger, lämnat kärra, hem igen, ätit mat och tillbaka för att hämta kärra osv osv.  Full rulle, Jimmy och petra håller på och rensar ur massa som dom inte ska ha med till nya huset. Jag blir då den som får åka och lasta av allt på tippen. Iofs är det bra träning för mig att köra släpkärra och få hålla på och backa och greja (vilket inte går sådär superbra men...).

Man känner sig ju iaf lagom slut såhär efter en dags arbete, och att vi fått MAAAASSA info om malaysia av dannes kompis, sett massa bilder osv. Mot slutet när vi setat där i 2 timmar började jag känna blodsockerfallet och jag blir inte rolig att ha att göra med då kan jag säga, helt sjukt. Jag försökte dock vara trevlig så gott det gick, och när vi kom därifrån kunde jag inte göra annat än att dra en lättnadens suck.

Det börjas kännas att det bara är 8 dagar kvar nu. Johanna var deprimerad igår och bölade som fan. Jag kommer nog stå där på arlanda och böla när jag ser morsan försvinna längre bort i korridoren.  Bläää, vill knappt tänka på det.  Det är både på gott och ont vi åker iväg, det kommer bli en sjujävla upplevelse, men samtidigt kommer man självklart sakna alla under julen. Jag har varit borta 1 gång från jul och nyår, det var när jag och emina var nere i bosnien.  Shit, det är ju typ 4, eller 5 år sen  ?  2004 tror jag det var. Btw bland det roligaste jag varit med om ! Nyår därnere slår nog allt tror jag ! ;)

Nu blir det alldeles strax sova, upp tidigt och ut till stallet imorgon. Här ska det flyttas hästgrejer för fulla muggar och byta stall ! TJOHOO!  =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig madde! Jag vill också sticka! Hoppas verkligen att ni får så jäääkla roligt! :D I wish you all luck! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback