Do what you love, and love what you do.

Kan vädret bli segare än såhär ? nej, jag tror faktiskt inte det. Usch säger jag bara, känner mig helt sådär trött och hängig, inte alls roligt.
Efter att den här arbetsdagen är slut så har jag 2 dagar kvar att jobba, imorgon och nästa måndag. Det känns verkligen helt konstigt, men jag tror nog att det börjar sjunka in litegrann att vi faktiskt åker om 10 dagar. Förstå att när ni stackare sitter härhemma hela vintern så kommer jag och johanna gå runt därnere bruna som as och bara göra precis vafan vi vill, i strålande solsken och med en fet paraplydrink i handen ;D kan livet bli bättre än såhär ? ;D


Just nu längtar jag bara efter helg, alla mina fina underbara vänner kommer på fredag och så kör vi utgång antingen i köping eller västerås. Kommer bli helt kalasbra att få träffa gänget innan vi åker, och på lördagen så beger vi oss mot uppsala och ännu en utgång där :) 
Kanske hinner träffa på min sötis i sthlm med, det får vi allt hoppas på ! :) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback